zaterdag 11 januari 2014

Keuken te koop





Een droom komt uit, er komt een stukje aan de keuken met daaronder een kelder(tje).
Dit is iets wat altijd nog op ons verlanglijstje stond, niet zozeer de grotere keuken maar een kelder, en nu is het dan zover. Het heeft nog wel wat voeten in aarde voor het allemaal klaar is maar dat hebben we er graag voor over. Het eerste werk ik verzet, de palen zitten in de grond en de fundering is gestort. Komende week wordt het spannend dan wordt het gat uitgegraven en komt de kelderbak, ik zal blij zijn als dit gedeelte klaar is.
Daarna begint het opbouwen, dan begint het wat te lijken, wat komt waar, het kan me niet snel genoeg gaan.

Maar nu komt het, we hebben besloten om het gelijk maar goed aan te pakken en ook de keuken te vernieuwen, helemaal geen straf natuurlijk, maar onze oude keuken voldoet eigenlijk nog heel goed... en daar heb ik dan weer moeite mee.
Maar als ik aan de nieuwe keuken denk dan krijg ik toch wel een soort van vlinders in mijn buik, daarom zou het leuk zijn als onze 'oude' keuken ook weer een goed huis krijgt.


Heb je interesse of wil je meer informatie laat het even weten via een mailtje, het adres vind je onderaan de blog. Wie weet kunnen wij iemand gelukkig maken met onze 'oude' keuken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten